Nyu Anime Smiley


Inilah blog diary hobby saya...harap anda kagum dengan blog saya ini..

~setiap hujung minggu~

Pergi Ke Pusat Membeli Belah

Inilah yang saya sering lakukan pada setiap hujung minggu..
pergi ke pusat membeli belah dan pergi membeli belah..
sangat seronok..

saya juga menganggap ini sebagai hobi
yang sering saya kerjakan pada hujung minggu..
saya dapat hobi seperti ini kerana ibu saya
yang mengajak saya pergi membeli belah bersama..



kebiasaannya kami hanya membeli
barang dapur dan pakaian..
kadang2 kami juga ikut mood..
bila ada rasa teringin untuk membeli sesuatu yang menarik,,
seperti barang hiasan,
kasut, perabot dan sebagainya..
kami akan beli..

Tempat yang biasa kami tuju adalah
Mydin Melaka,


Tesco Melaka,



dan
Jusco Melaka..



tempat2 seperti itu sangat mudah untuk kami mencari
barang2 keperluan yang ingin kami membelinya..
SERONOK SANGAT!!

(SOLEHA)

0 comments:

my best friends forever

My Song


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

terima kasih kerana sudi melawat blog saya..kalau boleh follow lah sekali... =)

Search This Blog

 

Copyright by © 2010 My Favourite Thing's Diary
Design by ♫ Princess Nabilah Blogspot ♫ You want to get one design too? Let's go my website Facebook Princess Nabilah