Nyu Anime Smiley


Inilah blog diary hobby saya...harap anda kagum dengan blog saya ini..

Ini adalah post pertama saya.. =)

salam kenalan..

Nama saya nur soleha..
lahir pada 22 jun 1997..
Harini saya ingin mengongsikan tentang hobi2 saya..



seperti yg dimaksudkan dalam tajuk asal blog nie lah..
sebenarnyer  aktiviti saye nie tak banyak sangat..
tapi,,,
kadang2 ramai yang ingin tahu apa hobi saya..



hobi ni kadang2 boleh berubah bila2 masa sahaja..
seperti sekarang saya suka melukis,
selepas sahaja beberapa hari, hobi saya berubah..
 iaitu suka mendengar radio pula..
jadi saya rasa lebih baik saya kongsikan bersama 
tentang hobi saya melalui
blog ini..



0 comments:

my best friends forever

My Song


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

terima kasih kerana sudi melawat blog saya..kalau boleh follow lah sekali... =)

Search This Blog

 

Copyright by © 2010 My Favourite Thing's Diary
Design by ♫ Princess Nabilah Blogspot ♫ You want to get one design too? Let's go my website Facebook Princess Nabilah