Nyu Anime Smiley


Inilah blog diary hobby saya...harap anda kagum dengan blog saya ini..

melayari internet aktivti utama saya =))

Facebook, Twitter, Myspace
takkan dilupakan =)

melayari internet?
 itu sudah memang tabiat saya kalau ada masa lapang..
tapi kadang kala saya tak boleh melayari internet
kerana tiada broadband lahh..=)
saya melayari internet melalui dua cara
iaitu dengan menggunakan netbook dan handphone..



itu pun saya dapat melayari internet tersebut
hanya pada waktu malam sahaja...
kerana handphone Itu adalah kepunyaan mak saya..
dan netbook pula kakak saya ambil..



sekarang nie barulah saya dapat melayari internet
menggunakan netbook..akhirnyeee...
saya nie kalau melayari internet mestilah yang
 sosial network punya..
seperti..
Facebook


Myspace


Twitter


saya juga sering melayari lamanweb Google dan Yahoo!,
untuk mencari maklumat lah..=)
bak pepatah
"Dunia Di Hujung Jari"
sekian sahaja untuk hari ini..

(NUR SOLEHA)

my best friends forever

My Song


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

terima kasih kerana sudi melawat blog saya..kalau boleh follow lah sekali... =)

Search This Blog

 

Copyright by © 2010 My Favourite Thing's Diary
Design by ♫ Princess Nabilah Blogspot ♫ You want to get one design too? Let's go my website Facebook Princess Nabilah